איך בוחרים טכנאי שערים חשמליים?

טכנאי שערים חשמליים עובד עם סוגים שונים של שערים בעלי פונקציות שונות, כגון שערים עמידים בפני אש, שערי גרירה בתוך מסילה (שערים נגררים), שערים מתקפלים ועוד. אם אתם מחפשים אחר טכנאי להתקנת, תיקון או תחזוקת שער חשמלי, המידע הבא עבורכם. 

באופן כללי, טכנאי שערים חשמליים צריכים להיות בקיאים בתהליך ההתקנה של שערים חשמליים יחד עם נהלי הבטיחות שיש להקפיד עליהם. זאת, על מנת להבטיח את השירות הטוב ביותר שהם יכולים לספק עבור לקוחותיהם, שיכולים לנוע מלקוחות פרטיים, דרך משרדים או מפעלים ועד ארגוני ענק. טכנאי שערים חשמליים אחראים על התקנה, תיקון ותחזוקה של שערים חשמליים של נכס, כאשר חלק מהטכנאים הינם גם חשמלאים אשר פותרים בעיות חיווט חשמל, בעיות חיבור השער לתשתיות החשמל ועוד. 

האם כל חשמלאי הוא טכנאי שערים חשמליים?

טכנאי שערים חשמליים הם חשמלאי מסוג מיוחד, המתמחה בהתקנה, תיקון ותחזוקה של שערים חשמליים מסוגים שונים. בתוך כך, הם מאומנים לעבוד על רכיבים חשמליים של שער ולוודא שהוא בטוח לשימוש. אי לכך, לא כל חשמלאי הוא בהכרח טכנאי שערים חשמליים, ולהיפך. 

חשמלאים יכולים לבחור להתמחות בתחום מסוים של תעשיית החשמל. הם יכולים להתמקד בחשמלאות של תשתיות חשמל בבנייני מגורים, חשמלאי מסחרי או חשמלאי תעשייתי ועוד. לחשמלאים שבחרו בתחום התמחות של שערים חשמליים, תהיינה גם האפשרות לעבוד בתחומי חשמלאות אחרים. 

סוג עבודתו של טכנאי שערים חשמליים 

בסופו של דבר, תפקידו של חשמלאי משתנה בהתאם לסוג השער אתו הוא עובד. לדוגמה, כאשר עובדים על שער לחנייה, העבודה עשויה לכלול התקנת חומרה חדשה ומכשירי חיווט כמו אורות ואף מצלמת אבטחה המתממשקת למעגל סגור של טלוויזיות. 

בעבודה עם שערים במתקנים ואזורים מסחריים, העבודה עשויה לכלול התקנת רכיבים כמו מנעולים וצירים וכן חיווט שקעי חשמל למיניהם. כך או כך, תפקידו של הטכנאי מאוד משתנה בהתאם לסוג השער שאותו הוא יתקין. ככל שעבודתו של הטכנאי תהיה מורכבת יותר, ככה הוא כנראה יצטרך להיעזר באנשי מקצוע נוספים באותו התחום או בתחומים משיקים (כמו מסגריות לעיצוב שערים, למשל). 

תקלות נפוצות איתן מתמודד טכנאי שער חשמלי 

רוב התקלות הנפוצות המתרחשות בשערים חשמליים נובעות מחוסר תחזוקה, אבל ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל לשער פגום. למשל, מקרים בהם השער אינו מוארק כהלכה וייתכן שהוא לא יפעל כלל. כמו כן, קיימים מקרים בהם החוטים חשופים והם עלולים להיפגע על ידי תנאים סביבתיים שונים של מזג האוויר, הגורם האנושי ואפילו מכרסמים ומזיקים. 

בנוסף, טכנאי שערים חשמליים עשוי להתמודד גם עם מצבים בהם קיימת בעיה במקור החשמל של השער, שעלולה להוביל להשבתה בלתי צפויה של כל המערכת. ולא פעם, טכנאים של שערים חשמליים צריכים לטפל במקרים בהם המתגים או החיישנים השונים של המערכת תקולים.

כיצד לאתר טכנאי שערים חשמליים?

בהחלט יש כמה טיפים שתוכלו להיעזר בהם כדי לאתר ולבחור טכנאי שערים חשמליים. ראשית, עליכם לדעת איזה סוג של שירותים הטכנאים השונים מציעים. זאת, כדי לקבל מושג ברור לגבי ההבדלים בין טכנאים למיניהם. שנית, כדאי לברר אם יש לטכנאים ביטוח או שמא אין לכם ואולי הם אפילו לא מורשים או מוסמכים לעבוד בתחום החשמלאות. 

ולא פחות חשוב, מומלץ למצוא חברה עם חוות דעת מלקוחות קודמים כדי שתוכלו להשוות את עבודתם עם אחרים לפני העסקתם. בימינו לכל חברת התקנת שערים חשמליים יש תיק עבודות, רשימת לקוחות ממליצים וכן ביקורות ודירוגים בדפי האינטרנט. אל תתעצלו, כי מחקר שוק קצר יכול לחסוך לכם לא מעט כאבי ראש מיותרים. 

והטיפ הכי חשוב הוא, לערוך השוואת מחירים בין טכנאים לשערים חשמליים. השוואת מחירים יכולה לא רק לחסוך כסף משמעותי בכיס, אלא גם לעזור לכם בדיוק איתור אנשי המקצוע הנכונים לכם. במהלך ההשוואה, תוכלו להיחשף בפני ביקורות ודירוגים של שלל לקוחות שונים. 

כמה עולה התקנת שער חשמלי?

עלות התקנת שער חשמלי משתנה בהתאם לגודל וסוג השער, כאשר שערים חשמליים אינם מיועדים רק למגורים, אלא גם לשימוש מסחרי. ברוב המקרים שערים חשמליים יקרים יותר כאשר הם מותקנים באזור מסחרי, מכיוון שהם דורשים יותר חשמל והתקנה מורכבת יותר. לעיתים גם בתוואי שטח מורכבים. לפיכך, המחיר תלוי בעיקר בסוג השער שתרצו להתקין, גודלו, מטרת השימוש בו ומיקומו.

המחירים יכולים לנוע בין אלפי שקלים לבין עשרות אלפי שקלים ומעלה, הכול תלוי בסוג השער שתצטרכו ובמיקום להתקנתו. כדי לחסוך בעלויות עד כמה שניתן, מומלץ לקבל לפחות 3 הצעות מחירים מחברות התקנה שונות. ככה תוכלו להשוות בין ההצעות ולמצוא את המתקינים הכי נכונים לכם. 

למה לאתר טכנאי שערים חשמליים באמצעות טופ שערים?

פורטל טופ שערים הוא מקור מצוין למציאת טכנאי שערים חשמליים ושירותים נלווים נוספים. טופ שערים חוסך זמן וכסף הן ללקוח והן לנותן השירות, בעוד שבאתר אתם יכולים למצוא את אנשי המקצוע הכי מומלצים באזור המגורים שלכם. מציאת טכנאי שערים חשמליים באתר טופ שערים יכולה להיות משימה הרבה יותר פשוטה מאשר מציאת טכנאי בפלטפורמות אחרות, שכן ישנן חברות רבות המציעות מחירים ייחודיים למדיה זו.

אתר טופ שערים מציע שירות הצעת מחיר חינם ללקוחות פוטנציאליים, שרוצים לברר כמה יעלה להם לתקן, לתחזק או להתקין את השער החשמלי שלהם. עם מחקר שוק קצר שיגזול מזמנכם כמה דקות בודדות, תוכלו לחסוך בין מאות לבין אלפים של שקלים על הזמנת הטכנאי שלכם. והכי חשוב, טופ שערים מאפשר לכם להנות משירות חינם של השוואת מחירים בין טכנאים של שערים חשמליים מכל הסוגים ובכל חלקי הארץ. וכך בוחרים את הטכנאי הנכון ביותר לסוג העבודה שתחשקו להוציא לפועל. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: